
Ауылдық округ әкімі
Семенюк Ольга Николаевна. 1971 жылы 22 қарашада Солтүстік Қазақстан облысы, Совет ауданы, Полтавка ауылында тууды.
1986 жылы Полтавка орта мектебін 8 сынып бітірді. 1986 жылдан 1990 жылы 27 шілдесі Петропавл Еңбек Қызыл Ту орденді педагогикалық училищесі, "Бастауыш сыныптарда мамандығы» болып оқыды.1990 жылдан бастап 2013 жылға дейін Полтавка орта мектепте бастауыш сынып мұғалімі болып жұмыс істеді. 1992 жылдан 1994 жылға дейін Полтавка орта мектебінде директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары болып істеді. 2001 жылғы 2005 жылғы 22 ақпандағы дейін Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті М. Қозыбаев атындағы мамандығы бойынша "Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі" оқыды.
Тұрмыста. Менің екі ұлым бар.
Әкімдіктің құрылымы
№
|
Лауазымы
|
Т.А.Ә.
|
Лауазымдық міндеттер
|
1
|
Округ әкімі
|
Семенюк Ольга Николаевна
|
ауылдық округ аумағында ұлттық атқару саясатын жүргізу және мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен қарым-қатынаста оның атынан мүдделер мен қажеттіліктерді ескере отырып, өз атынан сенімхатсыз әрекет ету; қоғамдық келісімнің, саяси тұрақтылықтың, қазақстандық патриотизмнің Конституциялық принциптерін іске асыруды қамтамасыз ету, демократиялық әдістермен ауданның өміріндегі маңызды мәселелерді шешу, прогресс пен рухани жаңару негізінде қоғамды біріктіру; мемлекеттік қызметші антың қабылдау; . еңбек тәртібін, ішкі еңбек тәртібінің ережелерін мүлтіксіз сақтау, осы лауазымдық нұсқаулықтарды адал, әділ және сапалы орындау, бұл ретте жұмыс уақытын тиімді пайдалану; заңнамамен белгіленген шектеулерді сақтау; мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп жөніндегі кодексін сақтау; Қазақстан Республикасы Заңдарының, Президент, Үкімет, облыс, аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің орындалуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың орындалуына бақылау жүргізу; азаматтардың өтініштерін, арыздарын, шағымдарын қарау, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау бойынша шаралар қабылдау; аудан әкімі аппаратымен, мәслихатпен, аудандық бөлімдермен өзара іс-қимыл жасау; азаматтар мен заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасы Конституциясының, заңдарының, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметі актілерінің, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерінің нормаларын орындауына жәрдемдесу; Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен нотариаттық іс-әрекеттер жасауды, азаматтық хал актілерін тіркеуді ұйымдастыру; өз құзыретi шегiнде әскери мiндеттiлiк және әскери қызмет, жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру мәселелері жөніндегі, сондай-ақ азаматтық қорғау саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз ету; өз құзыретi шегiнде жер қатынастарын реттеудi жүзеге асыру; содействовать сбору налогов и других обязательных платежей в бюджет; салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi жинауға жәрдемдесу; шаруа немесе фермер қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсiпкерлiк қызметтi дамытуға жәрдемдесу; округ тұрғындарының құқықтық ақпараттандырылуын және құқықтық мәдениетін қалыптастыруға және арттыруға, сондай-ақ құқықтық жалпы оқытуға қатысу; елді мекен жерлерінде мал жаю орнын анықтау; агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамыту бағдарламаларын қалыптастыру бойынша аудан әкімдігінің жергілікті атқарушы органдарына ұсыныстар енгізу; жаю ережесі бойынша ауыл шаруашылығы жануарларын ұстау; агроөнеркәсіптік кешен субъектілеріне мемлекеттік аграрлық азық-түлік саясатының және ауылдық аумақтарды дамытудың негізгі бағыттары мен тетіктерін түсіндіру бойынша жұмыстар жүргізу; округ аумағында жануарлардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспекторды ұсыну бойынша карантин немесе шектеу іс-шараларын белгілеу туралы шешім қабылдау; округ аумағында жануарлардың жұқпалы ауруларының ошақтарын жою бойынша ветеринариялық іс-шаралар кешені жүргізілгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспекторды ұсыну бойынша шектеу іс-шараларын немесе карантинді тоқтату туралы шешім қабылдау; ветеринариялық пункттерді қызметтік үй-жайлармен қамтамасыз ету, заңнамада белгіленген тәртіппен ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізуге қатысу; ауыл шаруашылық жануарларын қолдан ұрықтандыратын, мал шаруашылығы өнімі мен шикізатын дайындайтын мемлекеттік пункттердің, сою алаңдарының (ауыл шаруашылығы жануарларын сою алаңдарының), мал көмінділерінің (биотермиялық шұңқырлардың), пестицидтерді, улы химикаттарды және олардың ыдыстарын арнайы сақтау орындарының (көмінділердің) жұмыс істеуіне жәрдемдесу; жұмыс істеуін қамтамасыз ету, тірек мектептер (ресурстық орталықтар); Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарында медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастыру; мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарының қызметін қамтамасыз ету; вносить в районный исполнительный орган предложения по организации бесплатного подвоза учащихся до школы и обратно в сельского округ; жер учаскелерін, соның ішінде мемлекет мұқтажы үшін алып қою мәселесі бойынша аудандық әкімдікке ұсыныстар енгізу; әкім аппараты әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаларды әзірлеп, тиісті мәслихаттың бекітуі үшін жоғары тұрған әкімдікке енгізу; жергілікті бюджетті бекіту (нақтылау) кезінде аудан мәслихаты сессияларының жұмысына қатысу; аудандық атқарушы органға аудан орталығымен көлік қатынасын ұйымдастыру жөнінде ұсыныстар енгізу; елді мекендерді абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазалау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру; қоғамдық көлік қозғалысын ұйымдастыру; өз құзыреті шегінде елді мекендерді сумен жабдықтауды ұйымдастыру және су пайдалану мәселелерін реттеу; тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру; мәдениет мекемелерінің қызметін қамтамасыз ету; Мүгедектердің қоғамдық бірлестіктерімен бірлесіп мәдени-бұқаралық және ағартушылық іс-шараларды ұйымдастыру; дене шынықтыру және спорт жөніндегі уәкілетті органмен және мүгедектердің қоғамдық бірлестіктерімен бірлесіп, мүгедектер арасында сауықтыру және спорттық іс-шаралар өткізуді ұйымдастыру; мүгедектер мен халықтың әлеуметтік осал топтарына қайырымдылық және әлеуметтік көмек көрсетуді үйлестіру; шағын несиелеу бағдарламаларына қатысу үшін табысы төмен адамдарды анықтау; туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында күтіп-ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарды ұйымдастыру; қажет болған жағдайда шұғыл медициналық көмек көрсету ауруларды дәрігерлік көмек көрсететін ең жақын денсаулық сақтау ұйымына жеткізуді ұйымдастыру; табысы аз адамдарды анықтау, жоғары тұрған органдарға жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтік көмек көрсету жөнінде ұсыныстар енгізу, жалғызілікті қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйінде қызмет көрсетуді ұйымдастырады, оларға қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіреді; қылмыстық-атқару инспекциясы пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарды жұмысқа орналастыруды қамтамасыз ету және өзге де әлеуметтік - құқықтық көмек көрсету; қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын, әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру; ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу; жергілікті әлеуметтік инфрақұрылымды дамытуға жәрдемдесу; жеке және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз басқаруға берілген аудандық коммуналдық мүлікті мүліктік жалға (жалдауға) беру; берілген коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар қызметінің басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстардың (қызметтердің) міндетті көлемдерін айқындау; берілген аудандық коммуналдық заңды тұлғалардың және сақтауға берілген коммуналдық мүлікті басқаруға; жергілікті өзін өзі басқару органдарымен өзара іс-қимыл жасау; кіріс көздерін қалыптастыру, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқару функцияларын іске асыруға ақша аудару үшін жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотын ашуды қамтамасыз ету; бюджет қаражатын үнемдеу немесе Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдер есебінен еңбек шарты бойынша қызметкерлерді қабылдау; жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісілгеннен кейін жергілікті өзін-өзі басқару ақшасының түсімдері мен шығыстарының жоспарын бекіту; Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекемелердің өздерінің иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуден түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын құру және бекіту; ауылдық округ әкімі аппаратының қызметкерлерін қызметке тағайындау және қызметтен босату, заңнамада белгіленген тәртіппен аппарат қызметкерлеріне көтермелеу және тәртіптік жазалау шараларын қолдану; өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының «Ветеринария туралы» Заңының орындалуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету» бағыныштылардың арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша шаралар қабылдау, оларды қабылдамағаны үшін дербес жауапты; «Ерлер мен әйелдердің тең құқықтарының және тең мүмкіндіктерінің мемлекеттік кепілдіктері туралы» Қазақстан Республикасының Заңының талаптарын сақтауды қамтамасыз ету»; ауылдық округ аумағында жасалған «әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексте көзделген әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға және бұзушылықтар үшін әкімшілік жазалар қолдануға; кәсіби емес медиаторлардың тізілімін жүргізу; Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жұмыссыздарды белгілеу; қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінен босатылған, пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарды жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу, сондай-ақ оларға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әлеуметтік-құқықтық және өзге де көмек көрсету; «Алтын алқа» алқасымен марапатталған аналарға тұрғын үй бөлуге жәрдемдесу»; қылмыстық-атқару қызметі саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен осы жаза түріне сотталған адамдардың қоғамдық жұмыстарды орындауын ұйымдастыру; бюджет қаражатын үнемдеу және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдер есебінен еңбек шарты бойынша қызметкерлерді қабылдау; жеке тұлғалардың тұрғылықты жері бойынша және олардың көпшілік демалатын орындарында спортпен шұғылдануы үшін инфрақұрылым құру; ауылдық округтің тұрғын үй қорына түгендеу жүргізу; Жер кодексінің 13 және 16-баптарында көзделген жағдайларды қоспағанда, жер учаскелерін жеке меншікке және жер пайдалануға беру; аудан әкімінің және жергілікті қоғамдастық жиналысының келісімі бойынша ауылдық округте апатты тұрғын үйлерді бұзуды ұйымдастыру; мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бағдарламалық құжаттары аясында округ тұрғындарына шағын несие беруге көмек көрсету; мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен статистикалық әдіснамаға сәйкес шаруашылық бойынша есепке алуды жүргізу; статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша тіркеу жазбаларын жүргізуді ұйымдастыру; шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің дұрыстығын қамтамасыз ету; ауылдық округ бюджетін жоспарлау мен орындауды қамтамасыз ету; жергілікті қоғамдастық жиналысына және аудан мәслихатына ауылдық округ бюджетінің орындалуы туралы есеп беру; ауылдық округ бюджетін іске асыру туралы шешім қабылдау; жергілікті қоғамдастықты дамыту бағдарламасын әзірлеу және жергілікті қоғамдастық жиналысының бекітуіне ұсыну; ауылдық округтің коммуналдық мүлкіне жататын объектілерді салу, қайта құру және жөндеу бойынша тапсырысшы болу; мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды есепке алуды ұйымдастыру; өз лауазымдық міндеттерін орындау кезінде киімнің іскерлік стилін ұстану, сондай-ақ іскерлік этикетті, ресми мінез-құлық қағидаларын сақтау; қызметтік міндеттерін атқару кезінде алынған мәліметтерді құпия сақтау;Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзге асырады.
|
2
|
Іс жүргізу жөніндегі бас маман
|
Оспанова Гулденар Қажыбайқызы
|
мемлекеттік қызметшінің антын қабылдайды; қоғамдық келісімнің, саяси тұрақтылықтың, қазақстандық патриотизмнің конституциялық принциптерін іске асыруды қамтамасыз ету, ауданның өмір сүруінің маңызды мәселелерін демократиялық әдістермен шешу, прогресс пен рухани жаңару негізінде қоғамды біріктіру; ауданның мүдделері мен даму қажеттіліктеріне байланысты ұлттық атқару саясатын жүргізу; округ әкiмiнiң қатысуымен шаралар өткiзудi қоса алғанда аудан әкiмшiлiгiнiң қызметiн ұйымдастыруды қамтамасыз етуге қатысу; апараттың құжаттық қызметін ұйымдастыру (құжат айналымын ұйымдастыру бойынша жұмыс регламентін әзірлеу, іс жүргізу бойынша Нұсқаулықты сақтауын бақылау; округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобаларының жедел мәселелерін ұйымдастыру, заңның үстемдігін қамтамасыз ету. бағынысты нормативтік құқықтық актілерге негізделген Конституция мен заңдардың нормаларын сақтауын және тиісті түрде қолданылуын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін тікелей немесе жанама түрде жағдай жасауды анықтау, аудан әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын ғылыми сыбайлас жемқорлыққа сараптаманы жіберу; аппараттың жиынтық іс номенклатурасын анықтайды; Қазақстан Республикасы Президентiнің, Yкіметінің және өзге де орталық атқарушы органдардың, облыс, аудан әкімінің және әкімдігінің, ауылдық округ әкімінің актілерi мен тапсырмаларын сапалы және уақтылы орындау; Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бірыңғай персоналды басқару (қадрлық қызмет) қызметіне бағынады; құжаттарды мұрағатқа дайындайды және өткізеді; округ әкімі аппаратының мөрлерінің сақталуын қамтамасыз етеді; азаматтардың ауызша және жазбаша өтініштерін қарау бойынша жұмысты ұйымдастырады, азаматтардың өтiнiштерiн, арыздарын, шағымдарын қарайды, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөнiнде шаралар қолданады, Е-өтініш базасында жұмыс істеу; іс жүргізу негізін аппараттың мамандарына үйретуді, азаматтардың өтініштерімен жұмысын және құжаттардың мезгілінде орындалуын бақылауды ұйымдастыру; жоғары тұрған органдарға байланыс қызметтерін көрсетуді ұйымдастыру туралы ұсыныстар енгізуге; мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен статистикалық әдіснамаға сәйкес шаруашылық бойынша есепке алуды жүргізеді; мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша тіркеу жазбаларын жүргізуді ұйымдастырады; шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің анықтығын қамтамасыз етеді; елді мекен аймағында мал бағатын орындарын анықтап алу; жеке меншікке және жерді пайдалануға жер учаскесін береді; қоғамдық сервитут құжаттарын дайындайды; аудандық (қалалық) әкімдіктерге жерді сатып алу мәселесі бойынша, оның ішінде мемлекеттік қажеттіліктерге ұсыныстар енгізуге; азаматтар мен заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасы Конституциясының нормаларын, заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерін, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерін іске асыруға жәрдемдесу; жер учаскелерін алу мәселелері бойынша аудандық әкімдікке сонымен қатар мемлекеттік мұқтаждыққа ұсыныс енгізеді; Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен нотариаттық әрекеттер жасауды, азаматтық хал актілерін тіркеуді ұйымдастырады; жергілікті билік органдарымен өзара әрекеттесу; бюджет қаражатын үнемдеудің және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдердің есебінен еңбек шарты бойынша жұмыскерлерді қабылдайды; веб-сайтта ақпаратты уақытында орналастыруды қамтамасыз ету, веб-сайттың уақтылы жаңартылуын бақылау; кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізу; мемлекеттік қызмет көрсетудің тиісті стандарттарын және қағидаларын сақтау, әкімшілік рәсімдерді, мемлекеттік қызметтерді орындау мерзімдерін сақтау, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсетуді қамтамасыз ету («Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру», «Жер учаскесін жеке меншікке ақысын бірден төлеп не бөліп төлеу арқылы сату», «Жер учаскесін алу үшін кезекке қою», «Елді мекендер шегінде объектілер салу үшін жер учаскелерін беру», «Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтар алу»); МОИП ақпараттық жүйесін жүргізу бойынша жұмысты жүзеге асырады (НҚА-ны электронды тіркеу); мемлекеттік қызметшілердің жеке деректерін есепке алу бойынша жұмыстарды жүргізу, мемлекеттік қызмет персоналды үшін бірыңғай автоматтандырылған деректер базасында (Е-қызмет); ақпараттық қажеттіліктер тізімі бойынша ақпарат береді; Е-халық ақпараттық жүйесін жүргізу бойынша жұмысты жүзеге асырады (ЭШК үй шаруашылық есепке алу кітабында ақпаратты жинау бөлігінде жұмыстарды автоматтандыру); аппарат қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу табелді жүргізеді; азаматтық қызметшілерге және лауазымдық жалақыны есептеу үшін мемлекеттік қызметшілер болып табылмайтын мемлекеттік мекемелерді ұстауға қатысатын қызметкерлерге мамандық бойынша қызмет өтілу мерзімін анықтау хаттамасын жүргізеді; әкімі қызметкерлеріне арналған демалыс кестесін құрастырады; мамандардың аттестациясын, біліктілігін арттыруға бақылау жасау, сондай-ақ кеңсе жұмысының негіздерінде аппарат мамандарын даярлауды ұйымдастырады, номенклатура қызметкерлерінің жеке деректерін тіркеуді жүзеге асырады; «ҚБП» деп белгіленген құжаттармен жұмыс жүргізеді; округ әкімінің жанындағы мәжілістердің, аппарат мәжілістердің, аппараттық сабағын, азаматтық жиындарының, жергілікті қоғамдастық жиындары хаттамаларын жүргізеді; аппарат әкімінің жылдық жұмыс жоспарын, негізгі іс-шаралар жоспарларын, округ әкімінің жоспарын, аппараттық сабағын жоспарын құрастырады; Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілеріне, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілеріне енгізілген өзгерістермен уақтылы танысу; кеңсе жұмысында бас маманның құзыретіне жататын мәселелер бойынша облыс әкімінің аппаратымен, бөлімшелерімен және ұйымдарымен өзара іс-қимыл жасайды; жергілікті аймақта малдардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда бас мемлекеттік ветеринарлық-санитарлық инспектордың ұсынысы бойынша карантиндік режимнің және шектеу шараларының енгізілуі мен карантиндік аумақтың ветеринарлық режимін енгізу туралы шешім қабылдайды; жергілікті аймақта малдардың жұқпалы ауруының ошағын жою бойынша кешенді ветеринарлық шараларды өткізгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринарлық-санитарлық инспектордың ұсынысы бойынша карантин тәртібін және шектеу шараларын тоқтату туралы шешімді қабылдайды; «Колос» және «Ақайың» аудандық газеттеріне бұқаралық ақпарат құралдарының жоспарларына, сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға, мемлекеттік қызметтерді ұсынуға арналған мақалалар дайындайды; аудандық әкімнің жеке мәселелері бойынша азаматтарға «Колос» және «Ақайың» аудандық газеттеріне сенім телефондары мен қабылдау кестесі; Аққайың ауданы әкімдігінің жанындағы құқық бұзушылық алдын-алу жөніндегі Ведомствоаралық комиссияның, Аққайың ауданы әкімдігінің жанындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөніндегі Ведомствоаралық комиссияның, Аққайың ауданы әкімдігінің жанындағы терроризмге қарсы комиссиясының кеңсесінің хаттамалық тапсырмаларын орындайды; қатаң есептілік нысандарын тіркеу және беру; мемлекеттік қызметшілерге сәйкестендіру карталарын беруді және жоюды ұйымдастырады; Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің 136, 144, 146, 147, 172, 204, 301, 303, 304, 305, 320, 339, 386, 408 409 418, 491, 505-баптарында көзделген бұзушылықтар үшін әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға және әкімшілік жаза қолдануға құқылы; ауылдық округтерде сайлаушылардың есебін жүргізу, сондай-ақ сайлау құжаттарымен жұмыс жүргізу; мамандардың лауазымдық нұсқаулықтарын әзірлеуге жалпы үйлестіруді және бақылауды қамтамасыз етеді, оларды ауылдық округ әкімі етіп бекітеді, сондай-ақ әкімдердің мамандарын жеке қолымен танысады; Аудан әкімі шешімі бойынша аудан әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық бөліміне, Аққайың ауданы әкімдігінің жер қатынастары бөліміне есеп береді; ауылдық округ әкімінің шешімі бойынша аудан әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық бөліміне, Аққайың ауданы әкімінің жер қатынастары бөліміне есеп беру; мемлекеттік наградалар беру және құрметті атақтар беру туралы материалдарды ұсыну бойынша ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу; округ тұрғындарының құқықтық сауаттылығы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруға және көтеруге, сондай-ақ барлық құқықтық тәрбиеге қатысу; ауданның әлеуметтік-экономикалық даму жоспарларын әзірлеуге қатысу; . әкім аппаратында кадрлық саясат пен мемлекеттік қызметті қамтамасыз ету, кадрлардың сапалы құрамын талдау, оларды іріктеу мен орналастыруды жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу, сондай-ақ қызметке тағайындау және жұмыстан босату туралы материалдарды дайындау, мемлекеттік қызметті өтуге байланысты басқа да мәселелерді шешу; осы тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау үшін алдын-ала тағайындалсын, оларды аудан әкімінің қабылдауын ұйымдастырсын; мемлекеттік және еңбек тәртібін сақтау, берілген уәкілеттілікті тиімді қолдану, өзінің қызметтік міндеттерін адал, бейтарапты және сапалы орындау; сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру, сыбайлас жемқорлықты тудыратын жағдайларға немесе жемқорлықтық әрекеттерді болдырмауға тырысу; заңнамалармен бекітілген қызмет этикасы нормаларын орындау; қызметтік міндеттерін тиімді орындау үшін өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттыру, әрбір үш жыл сайын біліктілігін арттырудан өту; өз міндеттерін орындау кезінде киімдегі іскери стильді ұстану, сондай-ақ іскерлік этикеттің, ресми мінез-құлық ережесін сақтау; қызметтік міндеттерді орындау кезінде құпия ақпаратты сақтау; округ әкіміне оның жетекшілігіндегі мәселелер бойынша жағдай туралы үнемі хабарлау; Аққайың ауданы әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша ауылдық округтiң авариялық тұрғын үйлерін бұзуды ұйымдастырады; жергілікті қоғамдастық жиынын, ауыл, көше, көппәтерлі тұрғын үй тұрғындарының бөлек жергілікті қоғамдастық жиынын, жергілікті қоғамдастық жиналысын өткізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді; бөлек жергілікті қоғамдастық жиынының, жергілікті қоғамдастық жиынының және жиналысының шақырылу уақытын, орнын және талқыланатын мәселелер туралы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы немесе өзге де тәсілдермен олар өткізілетін күнге дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей хабардар етеді; жергілікті қоғамдастық жиынында немесе жергілікті қоғамдастық жиналысында қабылданған және ауылдық округ әкімімен мақұлдаған шешімдердің орындалуын қамтамасыз етеді; өз құзыреті шегінде жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқару саласындағы құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді; .Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы әкімімен келісу бойынша жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларын құру, қайта ұйымдастыру, атауын өзгерту және тарату туралы шешім қабылдайды; жергілікті өзін-өзі басқарудың мемлекеттік заңды тұлғаларының жарғысын (ережесін), оған енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекітеді; жергілікті қоғамдастықтың жиынында немесе жергілікті қоғамдастықтың жиналысында қабылданған шешімдерді қарайды, олардың орындалуын қамтамасыз етеді; Еңбек электрондық еңбек биржасы ақпараттық жүйесін жүргізу бойынша жұмысты жүзеге асыру; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және мамандардың шетелдік поштаны пайдалануына бақылау жасау; Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған, округ әкімімен берілген басқа да тапсырмаларды жүзеге асырады.
|
3
|
Бас маман
|
Перчик Әлия Бақытқызы
|
мемлекеттік қызметшінің антын қабылдайды; қоғамдық келісімнің, саяси тұрақтылықтың, қазақстандық патриотизмнің конституциялық принциптерін іске асыруды қамтамасыз ету, ауданның өмір сүруінің маңызды мәселелерін демократиялық әдістермен шешу, прогресс пен рухани жаңару негізінде қоғамды біріктіру; ауданның мүдделері мен даму қажеттіліктеріне байланысты ұлттық атқару саясатын жүргізу; округ әкiмiнiң қатысуымен шаралар өткiзудi қоса алғанда аудан әкiмшiлiгiнiң қызметiн ұйымдастыруды қамтамасыз етуге қатысу; ауданның әлеуметтік-экономикалық даму жоспарларын әзірлеуге қатысу; заңды мәселелер жөнінде жұмысты ұйымдастырады; АҚ және АЖ бойынша жұмыс атқарады; әскери мiндеттiлiк және әскери қызмет, жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру мәселелері жөніндегі, сондай-ақ азаматтық қорғау саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз етедi; .округта әскери қызметке жауапты адамдардың жазбаларын жүргізуге, сондай-ақ оларды әскери есепке қоюға және алып тастауға; жасөспірімдердің тіркеуге және шақыру комиссиясына келуін қамтамасыз ету; салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi жинауға жәрдемдеседi; жеке тұлғаларды есепке алу және салық салу; табысы аз адамдарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға еңбекпен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтік көмек көрсету жөнінде ұсыныс енгізеді, жалғызілікті қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйінде қызмет көрсетуді ұйымдастырады, оларға қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіреді; қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінен босатылған, пробация қызметінің есебінде тұрған адамдардың жұмысқа орналасуына жәрдемдеседі, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оларға әлеуметтік-құқықтық және өзге де көмек көрсетеді; жергiлiктi әлеуметтiк инфрақұрылымның дамуына жәрдемдеседi; мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды тіркеуді ұйымдастырады; қоғамдық көлiк қозғалысын ұйымдастырады; шұғыл медициналық көмек көрсету қажет болған жағдайда ауруларды дәрігерлік көмек көрсететін таяу жердегі денсаулық сақтау ұйымына дейін жеткізіп салуды ұйымдастырады; мектепке дейін тәрбие беретін және оқытатын ұйымдардың, мәдениет мекемелерінің қызметін қамтамасыз етеді; мектепке дейінгі тәрбие беру және оқытуды қамтамасыз етеді, сонымен қатар Қазақстан Республикасының заңнамасының белгіленген тәртіпте мектепке дейінгі тәрбие беру және оқыту ұйымдарында медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастырады; қолдаушы мектептердің (ресурстық орталықтар) жұмыс істеуін қамтамасыз ету; аудан әкімдігіне аудан орталығымен көлік қатынасын ұйымдастыру, сонымен жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды бойынша ұсыныстар жасайды; Қазақстан Республикасы Президентінің Жолдауын түсіндіру үшін аудан тұрғындарымен АНТ жұмысын қадағалау, тиісті баяндамаларды дайындау және жіберу; елді мекендерді абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазарту жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады; туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында күтіп-ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарды ұйымдастырады; мүгедектерге көмек көрсетуді ұйымдастырады; қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастырады; дене шынықтыру және спорт жөніндегі уәкiлеттi органмен және мүгедектердiң қоғамдық бiрлестiктерiмен бiрлесiп, мүгедектер арасында сауықтыру және спорттық iс-шаралар өткiзудi ұйымдастырады; дене шынықтыру және спорт жөніндегі уәкілетті органмен бірге ауылдық тұрғындары арасында спорттық іс-шаралар өткізуді ұйымдастырады; мүгедектердiң қоғамдық бiрлестiктерiмен бiрлесiп, мәдени-бұқаралық және ағарту iс-шараларын ұйымдастырады; мүгедектерге қайырымдылық және әлеуметтiк көмек көрсетуді үйлестiредi; халықтың әлеуметтiк жағынан әлсіз топтарына қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіреді; ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз етуге жәрдемдеседі; ветеринария және ауыл шаруашылығы саласында Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау үшін бақылауды қамтамасыз етеді; азық-түлік тауарларға мониторинг жүргізеді, кәсіпкерлік мәселелерін басшылық жасайды; округ тұрғындарының құқықтық сауаттылығы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруға және көтеруге қатысу, сондай-ақ халық арасында құқықтық тәрбие беруді өз құзыреті шегінде елді мекендерді сумен қамтамасыз етуді ұйымдастырады және суды пайдалану мәселелерін реттейді; мемлекеттік жастар саясатын іске асыру бойынша жұмыстар жүргізу; аудан әкімінің аппаратымен, кәмелетке толмағандар істер жөніндегі комиссиясымен өзара әрекет етеді, мәдениет және тілдерді дамыту бөлімімен, ішкі саясат бөлімімен, дене шынықтыру және спорт бөлімімен, білім бөлімімен қатысады; аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, ауылдың, ауылдық округтің коммуналдық тұрғын үй қорын сақтауды, сондай-ақ аудандық маңызы бар қалаларда, поселкелерде, ауылдарда, ауылдық округтерде автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күту; Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жұмыссыздарды белгілеу; тарихи-мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады; «Алтын алқа» алқамен марапатталған аналарға тұрғын үй бөлуді насихаттау; қылмыстық-атқару инспекциясының пробация қызметінің есебінде тұратын тұлғаларды жұмыспен қамтамасыз етеді, және де басқа әлеуметтік-құқықтық көмек көрсетеді; жеке тұрғындарды жерлерінде және жаппай демалыс орындарда спортқа арналған спорттық инфрақұрылым беру; қылмыстық-ақарушы мекемелерде жазаны өтеп жүрген сотталғандарды жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу, оның ішінде: қылмыстық-атқарушы жүйенің кәсіпорындарымен және мекемелерімен өндірілетін, орындалатын және ұсынатын тауарларға, жұмыстарға және қызметтерге тапсырыс беру; сотталғандардың жұмысын пайдаланатын қылмыстық- атқарушы жүйенің аумағында өндірістік объектілерді ашу, кеңейту және жаңғыртуға шаруашылық жүргізуші субъектілерді тартуға; ауылдық округте Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін пайдалану жөніндегі жұмысты жүргізеді; . мемлекеттiк жоспарлау жүйесiнiң бағдарламалық құжаттары аясында ауыл халқына микрокредит беруге жәрдем көрсетеді; «Е-Халық» ақпараттық жүйесін (ішкі және сыртқы миграция мониторингі, нәтижесіз және жұмыссыз адамдарға қол жеткізу, «Міндетті әлеуметтік сақтандыруды сақтандыру», «Міндетті әлеуметтік көмек шараларын ұсыну үшін үй шаруашылықтарының табысын анықтау», әлеуметтік осал топтарды анықтайды); микрокредит беру бағдарламаларына қатысу үшін табысы төмен азаматтарды анықтау; шаруа немесе фермерлік шаруашылықтарды ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті дамыту; Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілеріне, орталық және жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарының нормативтiк құқықтық актiлерiне түзетулердi уақтылы зерттеу; ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімімен, аудандық қорғаныс бөлімімен, мемлекеттік кірістер басқармасымен, кәсіпкерлік бөлімімен өзара іс-қимыл жасайды; Аққайың ауданы әкімдігінің жанындағы кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылық алдын-алу және құқықтарды қорғау бойынша хаттамалық тапсырмаларды орындау; «Faceboоk», округ әкімнің ресми интернет-ресурсында сайтына «Жаңалықтар» бөлімінде ақпаратты сапалы дайындауға және уақтылы жіберуге; Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ветеринарлық пункттерді кеңсе кеңістігін қамтамасыз етуге; «Агроөнеркәсіптік кешендегі мамандық бойынша үздік» байқауын өткізу; агроөнеркәсіптік кешен және ауылдық жерлерде жедел ақпарат жинау және аудан әкімдігін қамтамасыз етеді; жануарларды жасанды ұрықтандыру, мал шаруашылығы өнімдері мен шикізатты сатып алу, ауыл шаруашылық жануарларына, мал зираттарына, пестицидтердің, улы химикаттардың және контейнерлердің арнайы қоймаларының (көму) алаңдарын союға жәрдемдесу; мемлекеттік және еңбек тәртібін, ішкі еңбек тәртібі ережелерін мүлтіксіз сақтау, берілген өкілеттіктерді тиімді пайдалану, осы лауазымдық нұсқаулықтарды адал, бейтарап және сапалы орындау, бұл ретте жұмыс уақытын ұтымды пайдалану; сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру, сыбайлас жемқорлықты тудыратын жағдайларға немесе жемқорлықтық әрекеттерді болдырмауға тырысу; заңнамалармен бекітілген қызмет этикасы нормаларын орындау; қызметтік міндеттерін тиімді орындау үшін өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттыру, әрбір үш жыл сайын біліктілігін арттырудан өту; өз міндеттерін орындау кезінде киімдегі іскерлік стильді ұстану, сондай-ақ іскерлік этикеттің, ресми мінез-құлық ережесін сақтау; қызметтік міндеттерді орындау кезінде құпия ақпаратты сақтау; округ әкіміне қаралып жатқан мәселелер бойынша жағдай туралы жүйелі түрде хабарлауға; кәмелетке толмағандардың құқықтарын бұзудың алдын алу жоспарын, құқықтық білім беру жоспарын дайындау; кәмелетке толмағандардың құқықтарын бұзудың алдын алу, құқықтық білім беру хаттамаларын орындау; «Колос» және «Ақайың» газеттеріне бұқаралық ақпарат құралдарының жоспарына сәйкес құқық бұзушылықтардың алдын алу материалдарды дайындау; «Парус-ҚАЗ бюджеттік қаржыландыру» базасында жұмыс істеу (базаға салық төлеушілер бойынша деректерді енгізу, салық төлеушілер бойынша мәліметтерді, салық төлеушілер бойынша есептерді түзету); Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған, округ әкімімен берілген басқа да тапсырмаларды жүзеге асырады.
|
4
|
Бас маман - бухгалтер
|
Тупицына Александра Александровна
|
мемлекеттік қызметшінің антын қабылдайды; қоғамдық келісімнің, саяси тұрақтылықтың, қазақстандық патриотизмнің конституциялық принциптерін іске асыруды қамтамасыз ету, ауданның өмір сүруінің маңызды мәселелерін демократиялық әдістермен шешу, прогресс пен рухани жаңару негізінде қоғамды біріктіру; ауданның мүдделері мен даму қажеттіліктеріне байланысты ұлттық атқару саясатын жүргізу; округ әкiмiнiң қатысуымен шаралар өткiзудi қоса алғанда аудан әкiмшiлiгiнiң қызметiн ұйымдастыруды қамтамасыз етуге қатысу; ауылдық округ әкімі аппаратының қаржысының мақсатты орындалуына бақылау жүргізеді; бас кітапты жүргізу; шығын сметасын, бухгалтерлік өтілімдер жиынтығын құрау; қаржы жылына бюджеттік өтінімдер құрауға қатысу; Қазынашылық аумақтық органдары арқылы өткізілетін операцияларды есепке алу; экономика және қаржы бөлімімен шығындардың сметасын орындау және бюджет қаражатын мақсатты пайдалану үшін өзара әрекеттеседі; қолма-қол ақша, тауарлық-материалдық қорлар мен негізгі құралдардың толық есебін жүргізеді, сондай-ақ олардың қозғалысына байланысты операцияларды бухгалтерлік есепке алу уақытында көрсетіледі; экономика және қаржы бөліміне бухгалтерлік есептерді және балансты уақытында ұсыну ; салық салынатын базамен жұмыс істеу үшін салықтарды және оларды бюджетке аударуды есептейді; міндетті медициналық сақтандыру қорына ОСМИ салымдарын есептеу және аудару; әкімдіктің қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және басқа да төлемдерді жүргізу, оның ішінде: әлеуметтік сипаттағы (материалдық көмек, бонустар, ауруына байланысты демалыс, демалыстар, жол жүру ақысы); салық есептерді жасайды және мемлекеттік кірістерді басқаруды қамтамасыз етеді; бухгалтерлік есептің ағымдағы процестері туралы, сондай-ақ барлық стандартты емес, күрделі, қарама-қайшылық жағдайлар туралы уақтылы есеп беру туралы дереу қадағалаушыны хабардар ету; жалақы қорын дұрыс жұмсайды, лауазымдық жалақы тағайындайды, жүйелі, қаржылық және кассалық тәртіпті қатаң сақтайды; ұйым басшысына және қадағалау органдарының бастамасы бойынша аудит, салық және басқа да аудиттерге қатысыңыз; . заңнамаға ұйымда бухгалтерлік есеп және салық есебі мен есеп беру ережелеріне түзетулермен уақытында танысу, сондай-ақ практикалық қолдану; қаржылық тәртіпті сақтауға және ресурстарды ұтымды пайдалануға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге және іске асыруға қатысады; есеп құжаттарын сақтау, оларды мұрағатқа тапсырудың белгіленген тәртібіне сәйкес реттеу; бюджеттік бағдарламаларды жасау үшін «Ашық бюджеттер» порталында жұмыс істеу; әкім аппараты болып табылатын бюджеттік бағдарламаларды әзірлеп, тиісті мәслихаттың бекітуі үшін жоғары тұрған әкімдіктің қарауына енгізеді; әкім аппараты әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаны әзірлеу кезінде жергілікті қоғамдастық жиналысының талқылауына жергілікті маңызы бар мәселелерді Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында көзделген бағыттар бойынша қаржыландыру жөніндегі ұсыныстарды шығарады; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз не кейіннен сатып алу құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлік басқаруға береді; мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын әзірлейді; жеткізушіні таңдауда және онымен мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасасуда қатысады; мемлекеттiк сатып алу қажеттiлiгiн жүзеге асыру үшiн қазынашылық органдарында тiркелген шарттар мен хаттамалар әзiрленедi; мемлекеттік сатып алу үшін қолданылатын қаржының оптималды және тиімді жұмсалуын қамтамасыз ету; мемлекеттік сатып алу процесінің ашықтығы мен жариялылығын қадағалайды; берілген коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар қызметінің басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстарының (көрсетілетін қызметтерінің) міндетті көлемдерін айқындайды; берілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз етеді; берілген аудандық коммуналдық заңды тұлғаларды басқаруды жүзеге асырады; жергілікті атқарушы органның шешімімен бекітілетін, басқаруына берілген аудандық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның жылдық қаржылық есептілігін келіседі; басқаруына берілген коммуналдық қазыналық кәсіпорындар өндіретін және өткізетін тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) бағаларын белгілейді; кіріс көздерін қалыптастырады; бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органда әкімдердің жергілікті өзін-өзі басқару функцияларын іске асыруына бағытталатын ақшаны есепке жатқызуға арналған, жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотының ашылуын қамтамасыз етеді; жергілікті қоғамдастықтың жиналысында келісілгеннен кейін жергілікті өзін-өзі басқарудың ақша түсімдері мен шығыстары жоспарын бекітеді; бюджет қаражаттарын үнемдеудің және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдердің есебінен еңбек шарты бойынша қызметкерлер қабылдайды; жергілікті өзін-өзі басқару туралы есеп береді (жеке және заңды тұлғалардың салықтары); берілген аудандық коммуналдық мемлекеттік мекемелердің жергілікті бюджеттен қаржыландырылуының жеке жоспарларын бекітеді; жергілікті бюджетті бекіту (нақтылау) кезінде қала, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихаты сессияларының жұмысына қатысады; веб-сайтта уақытылы мемлекеттік сатып алу туралы ақпараттарды орналастыру; ауылдық округтің тұрғын ұй қорын түгендеуді жүргізеді; мемлекеттік және еңбек тәртібін сақтау, берілген уәкілеттілікті тиімді қолдану, өзінің қызметтік міндеттерін адал, бейтарапты және сапалы орындау; сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру, сыбайлас жемқорлықты тудыратын жағдайларға немесе жемқорлықтық әрекеттерді болдырмауға тырысу; заңнамалармен бекітілген қызмет этикасы нормаларын орындау; қызметтік міндеттерін тиімді орындау үшін өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттыру, әрбір үш жыл сайын біліктілігін арттырудан өту; өз міндеттерін орындау кезінде киімдегі іскерлік стильді ұстану, сондай-ақ іскерлік этикеттің, ресми мінез-құлық ережесін сақтау; қызметтік міндеттерді орындау кезінде құпия ақпаратты сақтау; «Парус-ҚАЗ бюджеттік қаржыландыру» базасында жұмыс істеу; ауылдық округтің бюджетін жоспарлауды және атқаруды қамтамасыз етеді; жергілікті қоғамдастықтың жиналысына және Аққайың ауданы мәслихатына ауылдық округ бюджетінің атқарылуы туралы есепті ұсынады; ауылдық округтің бюджетін іске асыру туралы шешім қабылдайды; жергілікті қоғамдастықты дамыту бағдарламасын әзірлейді және оны жергілікті қоғамдастық жиналысының бекітуіне ұсынады; ауылдық округтің коммуналдық мүлкіне жататын объектілерді салу, реконструкциялау және жөндеу бойынша тапсырыс беруші болады; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің нысаналы және тиімді пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына қатысты коммуналдық меншік құқығы субъектісінің құқықтарын жүзеге асырады; мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға алып қойылған мүлікті кейіннен баланстан шығара отырып, өзге тұлғаға бергенге дейін күтіп ұстау және оның сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілейді; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің мәселелері бойынша мемлекеттің мүдделерін білдіреді, ауылдық округтің меншік (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігі) құқығын қорғауды жүзеге асырады; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін сенімгерлік басқару шарты бойынша міндеттемелерді сенімгерлік басқарушының орындауын бақылауды жүзеге асырады; мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларының орындалуын бақылауды және талдауды жүзеге асырады; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін есепке алуды ұйымдастырады, оның тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етеді; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқарады, оны қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асырады; шешім қабылдайды және жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жекешелендіруді жүзеге асырады, оның ішінде объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде оның сақталуын қамтамасыз етеді, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тартады, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады; мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсаттарын, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындайды; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғасына берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде өзі сатып алған мүлікті алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асырады; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларының артық, пайдаланылмайтын не мақсатқа сай пайдаланылмайтын мүлкін алып қоюды жүзеге асырады; коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға өзіне бекітіп берілген мүлікті (ол өндірген өнімді сатуды қоспағанда) иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге, филиалдар мен өкілдіктер құруға, сондай-ақ дебиторлық берешекті беруге және есептен шығаруға келісім береді; мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар қызметінің басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстарының (көрсетілетін қызметтерінің) міндетті көлемін айқындайды; мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын және олардың орындалуы жөніндегі есептерді «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда қарайды, келіседі және бекітеді; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін пайдалану, оның ішінде оны кепілге, жалға алуға, өтеусіз пайдалануға және сенімгерлік басқаруға беру туралы шешімдер қабылдайды; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына бекітіп береді; жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін иеліктен шығару туралы шешім қабылдайды; Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған, округ әкімімен берілген басқа да тапсырмаларды жүзеге асырады.
|
1. Жалпы ережелер
1. «Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Полтавка ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – әкімнің аппараты) Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Полтавка ауылдық округі әкімінің (бұдан әрі – әкім) қызметін қамтамасыз ететін және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыратын мемлекеттік мекеме болып табылады.
2. Әкімнің аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Әкімнің аппараты туралы ережеге сәйкес жүзеге асырады.
3. Әкімнің аппараты мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, қазынашылық органдарында шоттары болады.
4. Әкімнің аппараты өз атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға түседі.
5. Әкімнің аппараты заңнамаға сәйкес мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.
6. Ауылдық округ әкімінің аппараты туралы ережені, оның құрылымын Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданының әкімдігі бекітеді.
7. Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің толық атауы:
мемлекеттік тілде: «Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Полтавка ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
орыс тілде: Коммунальное государственное учреждение «Аппарат акима Полтавского сельского округа Аккайынского района Северо-Казахстанской области».
«Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Полтавка ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің заңды мекенжайы: 150307, Қазақстан Республикасы, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Полтавка ауылы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 32.
8. Ауылдық округ әкімінің аппаратын Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданының әкімдігі құрады, қысқартады және қайта ұйымдастырады.
9. Әкімнің аппараты жергілікті бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік мекеме болып табылады.
10. Әкімнің аппаратына әкім аппаратының функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан кәсiпкерлiк субъектiлерімен шарттық қатынастарға түсуге жол берілмейді.
2. Ауылдық округ әкімі аппаратының негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері
11. Міндеттер:
Әкімнің қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдық-құқықтық, материалдық-техникалық қамтамасыз ету, сондай-ақ жергілікті маңызы бар мәселелерді шешу.
12. Функциялар:
1) Ауылдық округ әкімінің аппараты өз құзыреті шегінде:
жергілікті қоғамдастық жиынын, ауыл, көше, көппәтерлі тұрғын үй тұрғындарының бөлек жергілікті қоғамдастық жиынын, жергілікті қоғамдастық жиналысын өткізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
бөлек жергілікті қоғамдастық жиынының, жергілікті қоғамдастық жиынының және жиналысының шақырылу уақытын, орнын және талқыланатын мәселелер туралы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы немесе өзге де тәсілдермен олар өткізілетін күнге дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей хабардар етеді;
жергілікті қоғамдастық жиынында немесе жергілікті қоғамдастық жиналысында қабылданған және ауылдық округ әкімімен мақұлдаған шешімдердің орындалуын қамтамасыз етеді;
ауылдық округтің бюджетін жоспарлауды және атқаруды қамтамасыз етеді;
жергілікті қоғамдастықтың жиналысына және Аққайың ауданы мәслихатына ауылдық округ бюджетінің атқарылуы туралы есепті ұсынады;
ауылдық округтің бюджетін іске асыру туралы шешім қабылдайды;
жергілікті қоғамдастықты дамыту бағдарламасын әзірлейді және оны жергілікті қоғамдастық жиналысының бекітуіне ұсынады;
ауылдық округтің коммуналдық мүлкіне жататын объектілерді салу, реконструкциялау және жөндеу бойынша тапсырыс беруші болады;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің нысаналы және тиімді пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына қатысты коммуналдық меншік құқығы субъектісінің құқықтарын жүзеге асырады;
мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға алып қойылған мүлікті кейіннен баланстан шығара отырып, өзге тұлғаға бергенге дейін күтіп ұстау және оның сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілейді;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің мәселелері бойынша мемлекеттің мүдделерін білдіреді, ауылдық округтің меншік (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігі) құқығын қорғауды жүзеге асырады;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін сенімгерлік басқару шарты бойынша міндеттемелерді сенімгерлік басқарушының орындауын бақылауды жүзеге асырады;
мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларының орындалуын бақылауды және талдауды жүзеге асырады;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін есепке алуды ұйымдастырады, оның тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етеді;
2) Ауылдық округ әкімінің аппараты жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша:
өз құзыреті шегінде жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқару саласындағы құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді;
егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқарады, оны қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асырады;
шешім қабылдайды және жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жекешелендіруді жүзеге асырады, оның ішінде объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде оның сақталуын қамтамасыз етеді, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тартады, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;
мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсаттарын, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындайды;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғасына берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде өзі сатып алған мүлікті алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асырады;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларының артық, пайдаланылмайтын не мақсатқа сай пайдаланылмайтын мүлкін алып қоюды жүзеге асырады;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз не кейіннен сатып алу құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлік басқаруға береді;
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы әкімімен келісу бойынша жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларын құру, қайта ұйымдастыру, атауын өзгерту және тарату туралы шешім қабылдайды;
коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға өзіне бекітіп берілген мүлікті (ол өндірген өнімді сатуды қоспағанда) иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге, филиалдар мен өкілдіктер құруға, сондай-ақ дебиторлық берешекті беруге және есептен шығаруға келісім береді;
жергілікті өзін-өзі басқарудың мемлекеттік заңды тұлғаларының жарғысын (ережесін), оған енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекітеді;
мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар қызметінің басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстарының (көрсетілетін қызметтерінің) міндетті көлемін айқындайды;
мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын және олардың орындалуы жөніндегі есептерді «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда қарайды, келіседі және бекітеді;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін пайдалану, оның ішінде оны кепілге, жалға алуға, өтеусіз пайдалануға және сенімгерлік басқаруға беру туралы шешімдер қабылдайды;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына бекітіп береді;
жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін иеліктен шығару туралы шешім қабылдайды;
Қазақстан Республикасының заңнамасында берілген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
13. Әкімнің аппараты өз құзыреті шегінде:
мемлекеттiк органдар мен басқа ұйымдардың лауазымды тұлғаларынан қажеттi ақпаратты, құжаттарды және өзге де материалдарды сұрауға және алуға;
мүлiктiк және мүлiктiк емес құқықтарды алуға және жүзеге асыруға;
мемлекеттік басқару органдарының, мұрағаттардың, ғылыми мекемелердің ақпараттық деректер базаларын пайдалануға;
шарттар, келісімдер жасасуға;
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көзделген өзге де құқықтарға ие болуға құқылы.
14. Әкім аппаратының өз құзыреті шегіндегі міндеттері:
қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету;
Қазақстан Республикасы Президентiнің, Yкіметінің және өзге де орталық атқарушы органдардың, облыс, аудан әкімінің және әкімдігінің, ауылдық округ әкімінің актілерi мен тапсырмаларын сапалы және уақтылы орындау;
қолданыстағы заңнамада көзделген өзге де міндеттерді жүзеге асыру.
3. Ауылдық округ әкімі аппаратының қызметін ұйымдастыру
15. Әкімнің аппаратын әкім басқарады.
16. Әкімнің өкілеттіктері:
әкім аппаратының жұмысын ұйымдастырады, оның қызметіне басшылық етуді жүзеге асырады;
жергілікті қоғамдастықтың жиынында немесе жергілікті қоғамдастықтың жиналысында қабылданған шешімдерді қарайды, олардың орындалуын қамтамасыз етеді;
бюджет қаражатын үнемдеудің және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдердің есебінен еңбек шарты бойынша жұмыскерлерді қабылдайды;
мемлекеттік мекемелердің өз иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасайды және бекітеді;
ауылдық округтiң тұрғын үй қорын түгендеуді жүргізеді;
Аққайың ауданы әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша ауылдық округтiң авариялық тұрғын үйлерін бұзуды ұйымдастырады;
мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бағдарламалық құжаттары аясында ауыл халқына микрокредит беруге жәрдем көрсетеді;
Қазақстан Республикасының заңдарымен және өзге де нормативтік құқықтық актілермен жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
17. Әкімде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әкімнің орынбасары болуы мүмкін.
18. Әкім Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес әкім орынбасарының міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды.
19. Әкім аппараты қызметкерлерінің мемлекеттік қызметшілер этикасының нормаларын сақтауын әкім қамтамасыз етеді.
4. Ауылдық округ әкімі аппаратының мүлкі
20. Заңнамада көзделген жағдайларда әкім аппаратының жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
Әкім аппаратының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
21. Әкімнің аппаратына бекітіліп берілген мүлік ауылдық округтің (жергілікті өзін-өзі басқарудың) коммуналдық меншігіне жатады.
22. Егер заңнамада өзгеше белгіленбесе, әкімнің аппараты жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша бекітіліп берілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті иеліктен шығаруы немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуі мүмкін.
5. Ауылдық округ әкімінің аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату
23. Әкімнің аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалатын тәртіппен жүзеге асырылады.
Солтүстік Қазақстан облысы
Аққайың ауданы әкімдігінің
2018 жылғы «20» қарашадағы
№ 292 қаулысымен
бекітілген
«Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Полтавка ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ережесіне егізілген өзгерістерінің тізбесі
«Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Полтавка ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесін ережесінің 9-тармағы келесі редакцияда мазмұндалсын:
«Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Полтавка ауылдық округі әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің заңды мекенжайы: 150307, Қазақстан Республикасы, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Полтавка ауылы, Қазақстан Конституциясы көшесі,32»